مهد کودک سنجاقک (ویژه شیرخوار)

پیوندها

بچه ها می توانند بهانه بخشایش والدین باشند

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ب.ظ

 جایی ،به نقل ازآموزگاری ،خواندم که نوشته بود

 10ساله بودم که معلم کلاس مان ،در  اولین مواجهه ما با مرگ گفت: بچه ها ی بهشتی ،در قیامت ،مادر وپدر شا ن را باخود به بهشت می برند .

 اگر چه پس ازرسیدن به بزرگسالی ،احادیث زیادی درتایید این گفته ساده آن معلم خواندم اما تاثیر این جمله در کودکی، بامن کار، دیگری کرد.

 فکر کردم من باید بهشتی باشم تا پدرومادرم،با من به بهشت بیایند وبرای بهشتی شدن ،باید دورغ نگویم ،کسی را آزار ندهم ،به پدر ومادرم نیکی کنم وآن چیزی باشم که یک کودک ،ازبهشتی بودن  می داند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی