مهد کودک سنجاقک (ویژه شیرخوار)

پیوندها

ناگفته های بچه ها

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ق.ظ

         

                      باباجونی !

  وقتی ازسرکار کل وکثیف میای خونه اون دستای کثیف وآلوده ت نزن به سروصورتم همینه که کلی جوش جوشی و زشت شدم!!!!!!!!

 

 

                     بابا ومامان عزیزم

وقتی (هابچه )عطسه میکنم واسه این نیست که سرما خوردم ،زودی منو می بری آقا دکتر آمپول بزنه  شاید پشه تو بینیم باشه اصلا ببینم بچه میخواهی یا آبکش

 

 

                    بابا خان

 می شه لطفا وقتی خواستی منو ببوسی اون ریشای تیغ تیغی 10روز نزدت فرونکنی توصورتم به   خداسوراخ سوراخ شدم ازدستت!!!!!

 

                   مامانی جونم

 میشه وقتی می ریم حمام اون شامپو گرونه که برای بچه هاست وبابایی خریده استفاده کنی نه اون  شامپوی تخم مرغی 100سال پیش وبه خدا چشام می سوزه !!!!

 

                    مامان خانم جان

می شه لطفا اسباب بازیهایی که برام می خری وگرونن از توویترین اتاقم دربیاری که من بازی کنم   وخرابشون کنم اخه میخوام ازتو این خرابیا یه اختراع تازه دربیارم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی